• هاستینگ قدرتمند وب زئون آنچه نیاز شماست
  • نگران امنیت نباشید
  • هاستینگ لینوکس ، ویندوز ، هاست دانلود ، وردپرس ، خدمات سازمانی و شرکت ها
گروه طراحی و توسعه وب زئون

گروه طراحی و توسعه وب زئون

گروه توسعه وب زئون در سال 1384 آغاز به کار نمود ، این گروه دارای سوابق فراوانی در خصوص ارائه خدمات هاستینگ و دامنه و همچنین طراحی وب سایت در سکوهای مختلف است که از ابتدای تاسیس تاکنون نهایت تلاش "وب زئون" ارائه بهترین سرویس به مخاطبان محترم بوده است. رضایت مشتری یکی از مهمترین ملاک ها برای ما است ، و " گروه توسعه وب زئون" خود را ملزم به ارائه سرویسی با بالاترین کیفیت و بهترین پشتیبانی فنی می دارد و بر این باور است که تنها راه پیشرفت تداوم ارائه چنین خدماتی می باشد. ارتقای کیفی سرویس… [بیشتر بخوانید]

centos-logo-big

سیستم‌عامل CentOS (سِنت‌اواِس – مخفف Community ENTerprise Operating System)‏ یک توزیع لینوکس بر پایه‌ی RHEL است که به تازگی نسخه ۷ آن ارائه شده‌است.

امروزه سِنت‌اواِس به‌عنوان محبوب‌ترین توزیع لینوکس نصب شده روی سرورهای میزبان هاستینگ شناخته شده تا جایی که بیش از ۳۰ درصد از سهم سیستم‌عامل سرورهای جهان را به خود اختصاص داده‌است.

سِنت‌اواِس علاوه بر خدمات میزبانی در شبکه‌های کامپیوتری نیز بازخورد خوبی داشته‌است، طراحان این‌گونه شبکه‌ها با نصب و به کارگیری سِنت‌اواِس، از ابزارها و امکانات آن جهت کنترل و مدیریت  شبکه بهره خوبی برده‌اند.
تفاوت‌های اساسی CentOS ۷ با نسخه‌های پیشین:

به‌روز رسانی Kernel به ۳٫۱۰٫۰
پشتیبانی از Linux Containers
ابزار Open VMware و درایور‌های ۳D گرافیک
استفاده از OpenJDK-7 به عنوان JDK پیش‌فرض
LVM-snapshots به‌همراه ext4 و XFS
فایل سیستم پیش‌فرض XFS
iSCSI و FCoE در فضای kernel
پشتیبانی از PTPv2
پشتیبانی از ۴۰G Ethernet Cards

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد